Kalendarz

February 2018
M T W T F S S
« Feb    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

– KURS: “Profesjonalny Doradca Rynku Nieruchomości”

Jeśli chcesz przeszkolić Agentów / Pośredników – nie trać cennego czasu i zgłoś się do nas. Oferujemy trzydniowe szkolenia przygotowujące do pracy biurze obrotu nieruchomościami. Mamy duże doświadczenie – robimy to na co dzień we własnych biurach i na kursach w naszym Stowarzyszeniu.

Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla nowych jak i już działających na rynku Agentów i Pośredników.

  • Jeśli jesteś Agentem nauczymy Cię tego, o czym nie ma pojęcia konkurencja, choć wiele z kwestii, które poruszamy na kursach wydawać by się mogło, to rzeczy oczywiste.
  • Jeśli jesteś Pośrednikiem nauczymy Cię tego, czego nie nauczono Cię na praktykach i na uczelni bo “zwyczajnie” tych zagadnień nie obejmował program praktyk i studiów, które jak wiadomo po 10-latach funkcjonowania nie były dostosowywane do obecnych czasów.
Poza opisanym poniżej szkoleniem oferujemy również inne m.in. szkolenie z fotografii. Podstawa wśród osób funkcjonujących na rynku nieruchomości ! Czy zwróciłeś uwagę jakie zdjęcia przy ofertach nieruchomości prezentuje konkurencja? Bądź od nich lepszy bo obraz jest wart więcej niż 1000 słów !!!

Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów

Poniżej podajemy sugerowany program kursu:

PROFESJONALNY DORADCA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

DZIEŃ 1

1.Przygotowanie do zawodu

 Ty, Twoja motywacja, zaangażowanie,

 Farming – Twój obszar geograficzny lub segment rynku,

 Wiedza o rynku lokalnym czyli jak budować bazę danych,

 Marketing osobisty Doradcy nieruchomości,

2.Rozmowa telefoniczna z Klientem Sprzedającym

 Cele rozmowy telefonicznej,

 Przygotowanie do rozmowy, kultura telefonowania,

 Dlaczego warto słuchać? – techniki zadawania pytań,

 Etapy rozmowy telefonicznej,

 Pokonywanie obiekcji – technika AAA,

DZIEŃ 2

1.Prezentacja usług – praca z Klientem Sprzedającym

 Przygotowanie do spotkania – oczekiwania Klienta Sprzedającego,

 Typologia Klientów,

 Niezbędne materiały,

 Efekt aureoli – kilka słów o pierwszym wrażeniu,

 Szacowanie Realnej Ceny Rynkowej,

 WAW – Twoje usługi,

 Pytaj i słuchaj,

2.Praca z planem marketingowym nieruchomości

 Cele i zadania planu marketingowego,

 Wybrane elementy Home Stagingu,

 Dobra fotografia i chwytliwy opis,

 75% vs 25% – o różnych formach promocji,

 Open House – dlaczego warto tak promować nieruchomość?

DZIEŃ 3

1.Rozmowa telefoniczna z Klientem Kupującym – badanie potrzeb

 Oczekiwania Klienta Kupującego,

 Rodzaje rozmów telefonicznych,

 Strategia skutecznej rozmowy,

 Motywacja do zakupu czyli dlaczego warto pytać,

2. Praca z Klientem Kupującym

 Pakiet marketingowy dla Klienta Kupującego,

 Niezbędne materiały,

 Cele związane z Klientami Kupującymi,

 Plan prezentacji nieruchomości,

 Kilka słów o języku korzyści,

 Techniki zamykania spotkań